Fitness Tarnów.
Nowoczesne Studio Fitness Tarnów.

Formy zajęć fitness prowadzone w Tarnowskim Towarzystwie Krzewienia Kultury Fizycznej – Studio Fitness Tarnów

* BPU – trening ze szczególnym akcentem na Brzuch, Pośladki, Uda. Jego celem jest wzmocnienie mięśni i zredukowanie tkanki tłuszczowej zalegającej w problematycznych miejscach. Po przez wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń w cyklicznych i długich seriach jesteśmy w stanie łatwo wymodelować sylwetkę, wyszczuplić ją i ujędrnić ciało. Charakterystyczną cechą treningu jest brak choreografii, przez co wymaga mniejszego wysiłku, a zatem jest on doskonały dla każdego, nie zależnie od stopnia sprawności fizycznej czy wieku. Wszystkie ćwiczenia są wykonywane w pozycjach stojących lub leżących z wykorzystaniem mat oraz wielu dodatkowych akcesoriów, które wzbogacają zajęcia i pozwalają zaangażować dodatkowe partie mięśni.

* STEP – intensywna forma treningu z wykorzystaniem stopnia (platformy). Ćwiczenia ze szczególnym naciskiem na mięśnie pośladkowe i nóg. Łatwa do wykonania choreografia pozwala w szybki sposób wzmocnić dolne partie mięśniowe oraz korzystnie wpływa na układ krwionośny, bez jego nadmiernego obciążenia. Zajęcia pomagają utrzymać prawidłową postawę ciała oraz poczucie równowagi. W zależności od stopnia trudności i intensywności dodatkowo  angażują górne partie ciała oraz akcesoria, jak hantle czy innego rodzaju obciążenia.

* TBC – TOTAL BODY CONDITION – podniesienie kondycji ciała (ogólnorozwojowe). Ćwiczenia prowadzone pod kątem wzmocnienia wszystkich partii mięśni i poprawienia wydolności krążeniowo-oddechowej organizmu. Szybkie i dynamiczne prowadzenie zajęć wpływa na przyspieszenie metabolizmu i redukcję tkanki tłuszczowej oraz wspomaga walkę z rozstępami i cellulitem, dodatkowo nie obciążając stawów.

* MIX FITNESS – formy ćwiczeń wybierane losowo przez instruktora w ciągu każdego miesiąca (step, aerobik, callanetics, BPU, TBC, stretching itp.)

* INTERWAŁ – jest metodą treningu przerywanego. Celem jest szybkie spalanie kalorii, bazując na zmiennym tętnie, które osiągamy poprzez wysiłek o zmiennej intensywności. 

* PŁASKI BRZUCH – ćwiczenia siłowe i aerobowe, które mają za zadnie wzmocnić mięśnie i spalić tkankę tłuszczową.

* ZDROWY KRĘGOSŁUP – ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, mające charakter profilaktyczny oraz terapeutyczny w zapobieganiu wadom i bólom kręgosłupa. Odpowiednio dobrany program pozwala zlikwidować napięcie mięśniowe i w efekcie zwiększa zakres ruchu w stawach.

* JOGA – formy ćwiczeń i pozycji (asany) oczyszczających, relaksacyjnych, uelastyczniających, wzmacniających i koncentracyjnych, które zostały wzbogacone o elementy aerobicu. Usprawnia funkcje oddechowe, krążenia i motorykę całego ciała oraz wpływa na szczupłą sylwetkę i dobre samopoczucie, eliminuje wszelkiego rodzaju bóle.

* PILATES – ćwiczenia całego ciała dla każdego. Inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Poprzez rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni, poprawny oddech, osiągamy elastyczność, siłę, równowagę oraz dobre samopoczucie. Wykonywane ćwiczenia wpływają na smukłą sylwetkę, redukcję nadmiaru tkanki tłuszczowej, płaski brzuch i lepszą świadomość własnego ciała. Zajęcia mają na celu wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania. Wymagają wysokiej koncentracji i skupienia, gdyż polegają na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu.

* BODY BALL – formy ćwiczeń z dużymi piłkami, które pozwalają na trenowanie wielu grup mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Poprzez to, że piłka jest niestabilną podstawą, ciało jest zmuszone do nieustannego szukania balansu, a to z kolei angażuje i wzmacnia mięśnie kręgosłupa, mięśnie odpowiedzialne za prawidłową postawę oraz dodatkowo korzystnie wpływa na poczucie równowagi i koordynacji ruchowej. Jest to przyjemna i bezpieczna gimnastyka dla osób w każdym wieku i o różnym stopniu sprawności fizycznej. Od uczestnika zajęć wymaga skupienia i koncentracji, a to pomaga pozbyć się napięcia mięśniowego: rozciąga i relaksuje. Ponadto ćwiczenia z wykorzystaniem dużych piłek kształtują świadomość swojego ciała i – w przeciwieństwie do innych form ruchu – nakładają nacisk na wzmocnienie grupy mięśni grzbietu, brzucha, pośladków i nóg. Zajęcia polecane dla osób z bólami kręgosłupa oraz z problemami stawów, gdyż ćwiczenia odciążają kościec.

* ZUMBApołączenie tańca latynoskiego i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę oraz dba o kondycję i dobre samopoczucie. Trening oparty na prostych krokach tanecznych, kombinacji ruchów z elementami cardio oraz treningu wytrzymałościowego powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało. Energetyczna muzyka dodatkowo motywuje i pozwala nabrać pewności siebie. Trening został opracowany i wymyślony przez znanego tancerza i choreografa Alberto „Beto” Pereza w Kolumbii w latach 90-tych XX wieku. Choreografia ZUMBY jest wyjątkową formą ruchu i zawiera zmodyfikowane kroki popularnych tańców takich jak: hip-hop, soca, flamenco, samba, salsa, merengue, mambo, rumba oraz elementy Bollywood i tańca brzucha, a także zawiera pewne formy treningu siłowego. Zumba to świetna zabawa „ruchem” niezależnie od wieku czy kondycji fizycznej.

* MULTI FIT TRENING – trening jest połączeniem różnorodnych form fitness: dynamicznych i mentalnych. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii, wzmacniają mięśnie głębokie. W ciągu miesiąca program zajęć obejmuje wybrane formy treningu między innymi: Gimstick Cardio & Muscule, Abt, Step, Body Shape, Hi-lo, Tae-bo, Pilates, Fatburning, Płaski Brzuch, Cellulit Attack, Body Ball, Fit Ball, Stretching & Relax. Charakterystyczną cechą zajęć jest szerokie zastosowanie przyrządów zwiększających opór w czasie ćwiczeń takich jak: gymstick, ciężarki, elastyczne taśmy theraband, hantle, stepy, piłki (soffball i bodyball). Zajęcia polegają na zastosowaniu naprzemiennie układów aerobowych  z ćwiczeniami wzmacniającymi i są wykonywane zarówno na stojąco, jak i w pozycji leżącej; odciążającej kręgosłup. Dzięki tej formie zajęć nie tylko wyrzeźbisz mięśnie, ale i ukształtujesz sylwetkę.

* SENIOR – zajęcia prowadzone dla osób starszych. Ich głównym celem jest całościowe wzmocnienie organizmu: poprawa kondycji fizycznej oraz odporności. Formy treningu dobrane są odpowiednio pod kątem wieku oraz możliwości ćwiczącego – dzięki temu w szybki sposób wpływają na dobre samopoczucie, jak i wyraźną poprawę sprawności ruchowej bez zbędnego obciążania układu kostnego i sercowo-naczyniowego. Dodatkowo wprowadzenie do programu treningu ćwiczeń wykorzystywanych w pilatesie, body ball i jodze usprawnia funkcje oddechowe, relaksuje oraz wpływa korzystnie na koordynację ruchową.

* PUSZYSTE – forma zajęć prowadzona dla osób borykających się z problemem małej lub dużej nadwagi. Zmodyfikowany trening – odpowiednio dobrane ćwiczenia do potrzeb uczestników – jest prowadzony pod kątem spalenia zalegającej tkanki tłuszczowej w problematycznych miejscach. Ćwiczenia kardio, kształtujące smukłą sylwetkę i zwiększające wydolność oddechową wpływają znacznie na poprawę kondycji fizycznej, niwelując zmęczenie, bóle stawów i kręgosłupa. Trening pozwala zgubić zbędne kilogramy i w przyjemny sposób wrócić do zgrabnej sylwetki, jak i nabrać pewności siebie.

*** Wszystkie zajęcia ćwiczebne prowadzone są przy muzyce przez wykwalifikowanych instruktorów!!!

Studio Fitness - Tarnów: ul. Krupnicza 8a    /   e-mail: tkkf@tkkf.pl   /   tel. 14 622 07 03     kom: 603 972 933

Copyright © Studio Fitness Tarnów - TKKF. All Rights Reserved. | Created by Comp-Web Studio