Fitness Tarnów.
Nowoczesne Studio Fitness Tarnów.

Składka miesięczna dwa razy w tygodniu – 60 zł; raz w tygodniu – 30 zł
(młodzież szkolna dwa razy w tygodniu – 50 zł; raz w tygodniu 25 zł)

Rozkład zajęć LATO 2018 do pobrania ==>  Grafik Lato 2018  – dokument PDF

Lipiec – Sierpień – Wrzesień

Harmonogram ważny od 1 lipca do 30 września 2018r.

HALA TOSiR, ul. Krupnicza 8a, tel. 14/62-20-703.

Sala nr 115

poniedziałek
środa
10:00-10:50 /Mix Fitness/
/BPU + Step/
Barbara Gwizd
poniedziałek 18.00-18.50 /BPU/ Anna Kacer-Pałkowska (grupa od IX)
poniedziałek 19.00-19.50  /BPU/  Anna Kacer-Pałkowska (grupa od IX) 
wtorek
czwartek
19:00-19:50 /BPU/
/Mix Fitness/

M.Kwiek (VII i VIII) A.Wojdon (IX)

M.Kwiek (VII i VIII) P.Smalarz (IX)

 wtorek
czwartek
20.00-20.50  /BPU/
/Mix Fitness/
 M.Kwiek (VII i VIII) A.Wojdon (IX)

M.Kwiek (VII i VIII) P.Smalarz (IX)

 

Sala nr 102

poniedziałek
środa
16:00-16:50 /Zajęcia intensywne/
/Płaski Brzuch/
A.Wojdon (VII i VIII)M.Banek (IX)
Anna Krakowska
poniedziałek
środa
17:00-17:50 /Pilates/
/BPU + Step/
A.Wojdon (VII i VIII)M.Banek (IX)
Anna Krakowska
poniedziałek
środa
19:00-19:50    /Zdrowy Kręgosłup/
/BPU + TBC/
Magdalena Latocha 
Klaudia Stefańska 
poniedziałek
środa
20:00-20.50 /BPU/
/ZUMBA/

Magdalena Latocha
Klaudia Stefańska 

wtorek
czwartek
16:00-16:50 /Joga/

Małgorzata Lipska

wtorek
czwartek
17:00-17:50 /Zdrowy Kręgosłup/ Małgorzata Lipska
wtorek
czwartek
18:00-18:50 /ZUMBA/
/BPU/
Kinga Staszków
Natalia Stolarz
wtorek
czwartek
19:00-19:50 /ZUMBA/
/Body Ball + Pilates/
Kinga Staszków
Natalia Stolarz
piątek 19.00-19.50 /ZUMBA/ Klaudia Stefańska
piątek 20.00-20.50 /ZUMBA/ Klaudia Stefańska
       
       

 

Objaśnienia skrótów:

*BPU – ćwiczenia gimnastyczne ze szczególnym akcentem na Brzuch, Pośladki, Uda.

*TBC – TOTAL BODY CONDITION – podniesienie kondycji ciała (ogólnorozwojowe).

*STEP – ćwiczenia na stopniu.

*JOGA – formy ćwiczeń oczyszczających, relaksacyjnych, uelastyczniających, wzmacniających i koncentracyjnych, które zostały wzbogacone o elementy aerobicu. Usprawnia funkcje oddechowe, krążenia i motorykę całego ciała oraz wpływa na szczupłą sylwetkę i dobre samopoczucie.

* PILATES – ćwiczenia całego ciała dla każdego. Inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Poprzez rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni, poprawny oddech, osiągamy elastyczność, siłę, równowagę oraz dobre samopoczucie. Wykonywane ćwiczenia wpływają na smukłą sylwetkę, płaski brzuch i lepszą świadomość własnego ciała.

* ZDROWY KRĘGOSŁUP – ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, mające charakter profilaktyczny oraz terapeutyczny w zapobieganiu wadom i bólom kręgosłupa. Odpowiednio dobrany program pozwala zlikwidować napięcie mięśniowe i w efekcie zwiększa zakres ruchu w stawach.

MIX FITNESS – formy ćwiczeń wybierane losowo przez instruktora w ciągu każdego miesiąca (step, aerobik, callanetics, BPU, TBC, stretching itp.)

PŁASKI BRZUCH – ćwiczenia siłowe i aerobowe, które mają za zadnie wzmocnić mięśnie i spalić tkankę tłuszczową.

* INTERWAŁ – jest metodą treningu przerywanego. Celem jest szybkie spalanie kalorii, bazując na zmiennym tętnie, które osiągamy poprzez wysiłek o zmiennej intensywności. 

* BODY BALL – formy ćwiczeń z dużymi piłkami. Wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za prawidłową postawę oraz doskonalą poczucie równowagi i koordynacji ciała. Ćwiczenia relaksująco-rozciągające.

* ZUMBA – połączenie tańca latynoskiego i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę oraz dba o kondycję i dobre samopoczucie. Trening oparty na prostych krokach tanecznych, kombinacji ruchów z elementami cardio oraz treningu wytrzymałościowego powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

* MULTI FIT TRENING – trening jest połączeniem różnorodnych form fitness /dynamicznych i mentalnych/. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchów, przyspieszają spalanie tłuszczu i poprawiają przemianę materii, wzmacniają mięśnie głębokie. W ciągu miesiąca program zajęć obejmuje wybrane formy treningu min.: Gimstick Cardio & Muscule, Abt, Step, Body Shape, Hi-lo, Tae-bo, Pilates, Fatburning, Płaski Brzuch, Cellulit Attack, Body Ball, Fit Ball, Stretching & Relax. Charakterystyczną cechą zajęć jest szerokie zastosowanie przyrządów zwiększających opór w czasie ćwiczeń takich jak: gymstick, ciężarki, elastyczne taśmy theraband, hantle, stepy, piłki (soffball i bodyball).

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Studio Fitness - Tarnów: ul. Krupnicza 8a    /   e-mail: tkkf@tkkf.pl   /   tel. 14 622 07 03     kom: 603 972 933

Copyright © Studio Fitness Tarnów - TKKF. All Rights Reserved. | Created by Comp-Web Studio