Fitness Tarnów.
Nowoczesne Studio Fitness Tarnów.

Rozkład zajęć dla wszystkich grup poza „Senior” 

Deklaracja członkowska do pobrania ==> deklaracja – dokument PDF

Rozkład zajęć 2016/2017 do pobrania ==>  Grafik Fitness 2017-2018 – dokument PDF

Składka miesięczna dwa razy w tygodniu – 60 zł; raz w tygodniu – 30 zł
(młodzież szkolna dwa razy w tygodniu – 50 zł; raz w tygodniu 25 zł)

 

Harmonogram waży od 1 października 2017r. do 30 czerwca 2018r.

HALA TOSiR, ul. Krupnicza 8a, tel. 14 62-20-703.

sala nr 115

poniedziałek
środa
piątek
10:00-10:50 /Mix Fitness/
/BPU + Step/
/Zdrowy Kręgosłup/
Barbara Gwizd
poniedziałek
środa
16:00-16:50 /Zajęcia intensywne/
/BPU + TBC/
Monika Banek
Natalia Stolarz
poniedziałek
środa
17:00-17:50 /Pilates/ Monika Banek
Natalia Stolarz
poniedziałek
środa
18:00-18:50 /BPU/ Anna Kacer-Pałkowska
Natalia Stolarz
poniedziałek
środa
19:00-19:50 /BPU/
/Zdrowy Kręgosłup/
Anna Kacer-Pałkowska
Natalia Stolarz
poniedziałek
środa
20:00-20:50 /BPU + TBC/ Angelika Walat
wtorek
czwartek
16:00-16:50 /Stretching/
/Płaski Brzuch/
Magdalena Latocha
Anna Krakowska
wtorek
czwartek
17:00-17:50 /TBC/
/BPU/
Magdalena Latocha
Anna Krakowska
wtorek
czwartek
18:00-18:50 /BPU + Step/
/BPU + Step intensywne/
Anna Krakowska
wtorek
czwartek
19:00-19:50 /BPU/
/Mix Fitness intensywne/
Agata Wojdan
Magdalena Kwiek
wtorek
czwartek
20:00-20:50 /BPU/
/Mix Fitness intensywne/
Agata Wojdan
Magdalena Kwiek
       

 

sala nr 102

 

poniedziałek
środa
19:00-19:50 /Zdrowy Kręgosłup/
/BPU + TBC/
Magdalena Latocha
Klaudia Stefańska
poniedziałek
środa
20:00-20:50 /BPU/
/ZUMBA/
Magdalena Latocha
Klaudia Stefańska
wtorek
czwartek
16:00-16:50 /Joga/ Małgorzata Lipska
wtorek
czwartek
17:00-17:50 /Zdrowy Kręgosłup/ Małgorzata Lipska
wtorek
czwartek
18:00-18:50 /ZUMBA/ Kinga Staszków
Anna Łabno
wtorek
czwartek
19:00-19:50 /Body Ball + Pilates/ Marzena Szeląg
Natalia Stolarz
wtorek
czwartek
20:00-20:50 /Body Ball + Pilates/ Marzena Szeląg
Natalia Stolarz
piątek 16:00-16:50 /BPU/ Dominika Witek
piątek 17:00-17:50 /Dance Aerobic/ Dminika Witek
piątek 18:00-18:50 /Mix Fitness/ Barbara Gwizd
piątek 19:00-19:50 /ZUMBA/ Klaudia Stefańska
piątek 20:00-20:50 /ZUMBA/ Klaudia Stefańska

 

Objaśnienia skrótów:

*BPU – ćwiczenia gimnastyczne ze szczególnym akcentem na Brzuch, Pośladki, Uda.

*TBC – TOTAL BODY CONDITION – podniesienie kondycji ciała (ogólnorozwojowe).

*STEP – ćwiczenia na stopniu.

*MIX FITNESS – formy ćwiczeń wybierane losowo w ciągu każdego miesiąca (step, aerobik, callanetics, BPU, TBC, stretching itp.)

*JOGA – formy ćwiczeń oczyszczających, relaksacyjnych, uelastyczniających, wzmacniających i koncentracyjnych, które zostały wzbogacone o elementy aerobicu. Usprawnia funkcje oddechowe, krążenia i motorykę całego ciała oraz wpływa na szczupłą sylwetkę i dobre samopoczucie.

* PILATES – ćwiczenia całego ciała dla każdego. Inspirowane jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Poprzez rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni, poprawny oddech, osiągamy elastyczność, siłę, równowagę oraz dobre samopoczucie. Wykonywane ćwiczenia wpływają na smukłą sylwetkę, płaski brzuch i lepszą świadomość własnego ciała.

* DANCE AEROBIC – formy ćwiczeń ogólnorozwojowych z elementami tańca. Wykonywane ćwiczenia poprawiają koordynację ruchową oraz wpływają na smukłą sylwetkę ciała.

MIX FITNESS – formy ćwiczeń wybierane losowo przez instruktora w ciągu każdego miesiąca (step, aerobik, callanetics, BPU, TBC, stretching itp.)

PŁASKI BRZUCH – ćwiczenia siłowe i aerobowe, które mają za zadnie wzmocnić mięśnie i spalić tkankę tłuszczową.

* BODY BALL – formy ćwiczeń z dużymi piłkami. Wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za prawidłową postawę oraz doskonalą poczucie równowagi i koordynacji ciała. Ćwiczenia relaksująco-rozciągające.

* ZUMBA – połączenie tańca latynoskiego i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje sylwetkę oraz dba o kondycję i dobre samopoczucie. Trening oparty na prostych krokach tanecznych, kombinacji ruchów z elementami cardio oraz treningu wytrzymałościowego powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi ciało.

*Stretching – zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni w celu ich rozciągnięcia             i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Standardowy zestaw ćwiczeniowy polega na kilkunastosekundowej, izometrycznej pracy (napinaniu) mięśnia oraz następnie powolnym rozluźnianiu go, a następnie rozciąganiu go przez następne kilkadziesiąt sekund. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest często zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni (nie wolno przekraczać progu bólu).

* ZDROWY KRĘGOSŁUP – ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, mające charakter profilaktyczny oraz terapeutyczny w zapobieganiu wadom i bólom kręgosłupa. Odpowiednio dobrany program pozwala zlikwidować napięcie mięśniowe i w efekcie zwiększa zakres ruchu w stawach.         

 

 

Studio Fitness - Tarnów: ul. Krupnicza 8a    /   e-mail: tkkf@tkkf.pl   /   tel. 14 622 07 03     kom: 603 972 933

Copyright © Studio Fitness Tarnów - TKKF. All Rights Reserved. | Created by Comp-Web Studio